-
-
-
Tổng tiền thanh toán:
-
-
Thông tin
-
Tìm sách theo yêu cầu
Book Description
Publication Date: September 24, 2010 | ISBN-10: 007352994X | ISBN-13: 978-0073529943 | Edition: 15
Cateora and Graham’s International Marketing is far and away the best selling text in the field, with a pioneering approach to making the material accessible and relevant that has become the standard by which other books are judged. Providing a well-rounded perspective of international markets that encompasses history, geography, language, and religion as well as economics, Cateora helps students to see the cultural and environmental uniqueness of any nation or region. The 15th edition reflects all the important events and innovations to affect global business within recent years, while including several new and updated technological learning tools.
- Link: http://www.amazon.com/International-Marketing-Philip-Cateora/dp/007352994X
Product Details
- Hardcover: 742 pages
- Publisher: McGraw-Hill/Irwin; 15 edition (September 24, 2010)
- Language: English
- ISBN-10: 007352994X
- ISBN-13: 978-0073529943
- Product Dimensions: 10.9 x 8.5 x 1 inches
- Shipping Weight: 3.2 pounds
- Average Customer Review: 4.3 out of 5 stars See all reviews (15 customer reviews)
- Amazon Best Sellers Rank: #24,290 in Books (See Top 100 in Books)
- #4 in Books > Business & Money > Marketing & Sales > Marketing > Industrial
- #7 in Books > Business & Money > International > Global Marketing
- #9 in Books > Textbooks > Business & Finance > International Business
XEM THÊM TẠI AMAZON.COM
- Thông tin chi tiết
- Mục lục
- Đọc thử
- Đọc thử
- Đánh giá & bình luận của người mua
- Những cuốn sách cùng chủ đề hoặc có liên quan
Tại web chỉ có một phần nhỏ các đầu sách đang có nên nếu cần tìm sách gì các bạn có thể liên hệ trực tiếp với Thư viện qua Mail, Zalo, Fanpage nhé
Đăng ký nhận tin qua email
Hãy đăng ký ngay hôm nay để nhận được những tin tức cập nhật mới nhất về sản phẩm và các chương trình giảm giá, khuyến mại của chúng tôi.