-
-
-
Tổng tiền thanh toán:
-
-
Thông tin
-
Tìm sách theo yêu cầu
In the second edition of their award-winning book, W. Timothy Coombs and Sherry J. Holladay provide a broad and thorough look at the field of public relations in the world today and assess its positive and negative impact on society’s values, knowledge, and perceptions.
• Uses a range of global, contemporary examples, from multi-national corporations through to the non-profit sector
• Updated to include discussion of new issues, such as the role and limitations of social media; the emergence of Issues Management; how private politics is shaping corporate behavior; and the rise of global activism and the complications of working in a global world
• Covers the search within the profession for a definition of PR, including the Melbourne Mandate and Barcelona Principles
• Balanced, well organized, and clearly written by two leading scholars
Tại web chỉ có một phần nhỏ các đầu sách đang có nên nếu cần tìm sách gì các bạn có thể liên hệ trực tiếp với Thư viện qua Mail, Zalo, Fanpage nhé
Đăng ký nhận tin qua email
Hãy đăng ký ngay hôm nay để nhận được những tin tức cập nhật mới nhất về sản phẩm và các chương trình giảm giá, khuyến mại của chúng tôi.