-
-
-
Tổng tiền thanh toán:
-
-
Thông tin
-
Tìm sách theo yêu cầu
Book Description
Publication Date: February 11, 2011 | ISBN-10: 013217684X | ISBN-13: 978-0132176842 | Edition: 7
Real people, real choices–give students a real feel for marketing.
Marketing: Real People, Real Choicesis the only text to introduce marketing from the perspective of real people who make real marketing decisions at leading companies everyday. This reader-friendly text conveys timely and relevant material in a dynamic presentation, highlighting how marketing concepts are implemented, and what they mean in the marketplace.
The seventh edition includes more information on marketing metrics, today’s new approach to advertising and promotions, and an increased emphasis on the links between marketing principles and the real world.
Product Details
- Paperback: 600 pages
- Publisher: Prentice Hall; 7 edition (February 11, 2011)
- Language: English
- ISBN-10: 013217684X
- ISBN-13: 978-0132176842
- Product Dimensions: 10.7 x 8.5 x 0.9 inches
- Shipping Weight: 2.3 pounds (View shipping rates and policies)
- Average Customer Review: 3.6 out of 5 stars See all reviews (20 customer reviews)
- Amazon Best Sellers Rank: #17,079 in Books (See Top 100 in Books)
- #24 in Books > Textbooks > Business & Finance > Marketing
- #41 in Books > Business & Money > Marketing & Sales > Advertising
XEM THÊM TẠI AMAZON.COM
- Thông tin chi tiết
- Mục lục
- Đọc thử
- Đọc thử
- Đánh giá & bình luận của người mua
- Những cuốn sách cùng chủ đề hoặc có liên quan
Tại web chỉ có một phần nhỏ các đầu sách đang có nên nếu cần tìm sách gì các bạn có thể liên hệ trực tiếp với Thư viện qua Mail, Zalo, Fanpage nhé
Đăng ký nhận tin qua email
Hãy đăng ký ngay hôm nay để nhận được những tin tức cập nhật mới nhất về sản phẩm và các chương trình giảm giá, khuyến mại của chúng tôi.