Principles of Marketing (14th Edition)

Tình trạng: Hết hàng | Loại sản phẩm:
89.000₫
Learn how to create value and gain loyal customers.   Today’s marketing challenge is to create vibrant, interactive communities of consumers who make products and brands a part of their daily lives. To help readers understand how ...
Gọi ngay 0974.279.885 để được tư vấn miễn phí

Learn how to create value and gain loyal customers.

 

Today’s marketing challenge is to create vibrant, interactive communities of consumers who make products and brands a part of their daily lives. To help readers understand how to create value and gain loyal customers, Principles of Marketing presents fundamental marketing information in a comprehensive format, organized around an innovative customer-value framework.

 

The fourteenth edition includes coverage on sustainability and a focus on marketing in today's challenging economic climate.

Tại web chỉ có một phần nhỏ các đầu sách đang có nên nếu cần tìm sách gì các bạn có thể liên hệ trực tiếp với Thư viện qua Mail, Zalo, Fanpage nhé
popup

Số lượng:

Tổng tiền:

zalo