-
-
-
Tổng tiền thanh toán:
-
-
Thông tin
-
Tìm sách theo yêu cầu
Guest complaints are inevitable. It is quite hard to make every guest happy and satisfied. In hotel industry while servicing the guest, problems or issues could be raised intentionally or unintentionally which often makes the guests dissatisfied about the service of the hotel. But the number of complaints can be minimized by taking some steps and prior arrangement.
In this manual we have shared all our secret tips and tricks for better and effective guest complaint handling. From theoretical discussion to case studies analysis - we have cover everything that you will need to handle any complaint or criticism by your guest. This is so far the only guide in the market written on this topic.
Do read this training manual with utmost attention and start deal with guest complaint with more positive energy and confidence.
Tại web chỉ có một phần nhỏ các đầu sách đang có nên nếu cần tìm sách gì các bạn có thể liên hệ trực tiếp với Thư viện qua Mail, Zalo, Fanpage nhé
Đăng ký nhận tin qua email
Hãy đăng ký ngay hôm nay để nhận được những tin tức cập nhật mới nhất về sản phẩm và các chương trình giảm giá, khuyến mại của chúng tôi.