The Ten Principles Behind Great Customer Experiences (Financial Times Series)

Tình trạng: Hết hàng | Loại sản phẩm:
59.000₫
Overall WINNER - CMI Management Book of the Year 2014 WINNER - Innovation & Entrpreneurship Category at the CMI Awards 2014       Create a great customer experience whoever you are.     Cus...
Gọi ngay 0974.279.885 để được tư vấn miễn phí

Overall WINNER - CMI Management Book of the Year 2014

WINNER - Innovation & Entrpreneurship Category at the CMI Awards 2014

 

 

 

Create a great customer experience whoever you are.

 

 

Customers are powerful. They have a loud voice, a wealth of choice and their expectations are higher than ever.

 

This book covers ten principles you can use to make real world improvements to your customers’ experiences, whatever your business does and whoever you are.

 

For managers, leaders and those starting a new business, the book shows that making improvements customers will appreciate doesn’t need to be complicated or cost a fortune.

 

Tại web chỉ có một phần nhỏ các đầu sách đang có nên nếu cần tìm sách gì các bạn có thể liên hệ trực tiếp với Thư viện qua Mail, Zalo, Fanpage nhé
popup

Số lượng:

Tổng tiền:

zalo